ASISTENT/KA/ HLAVNÍ RECEPČNÍ – administrativní budova (vhodné i pro absolventy)
2. 7. 2021
Příjemné vystupování, samostatnost a pečlivost k vám neodmyslitelně patří? Jste rád/a v centru dění a máte rád/a přehled o dění kolem vás? Komunikace (osobní i telefonická) pro vás znamená radost nikoliv stres? Pak hledáme možná právě vás!
Co budete mít u nás na starosti?
- administrativní podpora manažera správy nemovitostí
- správa dokumentace, smluv, objednávek, vyúčtování služeb a energií nájemcům
- zpracování a evidence faktur
- správa vozového parku
- zajištění běžného chodu recepce
(uvedení návštěv, vyřizování příchozích telefonátů apod.) - administrativní práce spojené s chodem recepce
(vedení knihy návštěv, klíčů, evidence pošty, kopírování, apod.) - další činnosti spojené se správou budovy
(obsluha zabezpečovací signalizace, kamerového a přístupového systému, měsíční odečty energií, apod.) - výpomoc při organizaci firemních akcí
Co od nového kolegy očekáváme?
- příjemné vystupování, komunikativnost
- samostatnost, pečlivost, dochvilnost
- práci na PC – uživatelskou znalost MS Office
- praxe v oboru správy nemovitostí výhodou
- znalost účetnictví výhodou
- ŘP sk. B – aktivní řidič/ka (občasné výjezdy v rámci Brna)
- nástup dle domluvy (ideálně od srpna)
Co u nás najdete?
- příjemné pracovní prostředí (více na www.avriopoint.cz)
- plný pracovní úvazek s pracovní dobou 7.30 – 16.00 hodin
- 5 týdnů dovolené, stravenky, zdravotní volno
- možnost profesního růstu
- vše ostatní rádi probereme na osobním setkání
V případě zájmu o nabízenou pracovní pozici přiložte, prosím, stisknutím tlačítka ODPOVĚDĚT svůj aktuální strukturovaný životopis.
Děkujeme za váš zájem, rádi se vám ozveme a těšíme se na vás při rozhovoru u kávy nebo čaje.